Najczęściej zadawane pytania

Co warto wiedzieć?

To jest po prostu opłacalne. Jesteśmy w stanie uratować dziesiątki tysięcy zł dla naszych klientów bez uszczerbku na usługach.

Możesz zaoszczędzić pieniądze poprzez profesjonalne negocjacje, które przeprowadzimy w Twoim imieniu. Nasza prowizja jest jedną z najbardziej atrakcyjnych na lokalnym rynku. Z nami zaoszczędzisz kilka, a czasem kilkanaście tysięcy złotych.

Przy podpisywaniu umowy pośrednictwa zawsze umawiamy się z klientem na stałą, konkretną kwotę, która jest naszym wynagrodzeniem za realizację umowy. Wysokość naszej prowizji wynosi od 1% do 2,5%.

Tak. Od obowiązku zawarcia pisemnej umowy pośrednictwa nie ma wyjątków. Jest to wymagane prawem, a określone dokładnie w Ustawie o Gospodarce Nieruchomościami. Nie podejmujemy współpracy “na oświadczenie” lub podpisanie umowy “gdy będzie już zdecydowany klient”. Jesteśmy profesjonalistami w swoim zawodzie i żeby zapewnić najwyższej jakości usługi trzymamy ściśle określone standardy.

Nie musisz, ale jest to preferowana forma współpracy. Tylko przy umowie na wyłączność możesz skorzystać z najbogatszego pakietu marketingowego. 

Nie. Swoje wynagrodzenie pobieramy dopiero w momencie doprowadzenia do transakcji.

Zgłoszenia nieruchomości na sprzedaż możesz dokonać na kilka sposobów. Najszybciej zrobisz to poprzez telefon lub e-mail. Zawsze jednak przed rozpoczęciem działań niezbędna będzie osobista wizyta agenta w mieszkaniu/domu.